Aj,aj aj vilken huvudvärk jag har!!!!

Det sitter små jävlar och spikar i mitt huvud idag längs med pannan ända ner till nacken Aj,aj..
Treon håller på att brusa färdigt känns som det tar 100 långa år för den att bli klar...
Så nu hoppas jag på ett mindre under som tar bort de små jävlarna från mitt hårfäste!!

Tror jag tyvärr hoppade över ån för fort igår,har nu tänkt efter och allt kring mötet igår..
Kanske jag tyckte att allt var så bra igår,just för det var över och klart!
Jag kan ha fel och det hoppas jag att jag har,men nää det var kanske inte bara så bra tyvärr..

Nu ska jag se framåt och göra allt jag kan för att få bort mitt super neggade jag,och bli glada spralliga jag igen.
Tror att det hjälper hela situvationen(stava det så?)om man är positiv och det brukar jag vara...

Oh jag blir ju en Lejoninna när det kommer till mina älskad barn och en liten mes när det kommer till mig själv!
fjantigt eller hur!!

ha den bästa dagen mina vänner!



Kommentarer
Postat av: supermom

Här har du en till med dunderhuvudvärk och dessvärre inga värktabletter hemma... buhuuuuu!

2009-04-23 @ 20:51:26
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback