Bullbak!

Det är vad vi sysslat med idag,mina barn älskar att baka och det är superkul att göra ihop med dem.
Idag blev det kanelbullar,vaniljbullar och kardemummabullar och en sockerkaka med cocoskant.

och eftersom jag är så trött ikväll så skriver jag inte mer utan låter bilderna tala för sig själva!!

Och så resultatet!
Som vi glömde pensla med ägg och pärlsocker på!!

Ni som känner oss kanske ser att det saknas en liten kille på bilderna(eller det fattas väl 5st)men jag menar av de små!
Och japp det gör det ju och han har sysslat med detta hela helgen!

Mamma är så stolt min lille 3åring har lärt sig cykla utan stödhjul!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback