Eddie är sjuk!

Trodde nästan det var så innan jag vakna på riktigt!Lilleman sover än och det är rekord för att vara Eddiebanan.Som brukar hoppa upp runt 05:40
Mammas lille sötis är sjuk,feber och hosta,just det är extra jobbigt för liten då han har astma med:-(älskade lilla barn.
Är så känslig när de är sjuka!


Jag får åka upp till KIDZ och öppna fabror Jonas kommer vara hos Eddie och funkar det inte åker jag hem.Varför är det så svårt att lämna de små när de är sjuka.Jag liksom lever med tron att bara jag vet vad de behöver.
Har visat Jonas 100ggr hur ailosen funkar och att det är bättre att ta en gång för mkr en för lite.Åtskiliga gånger sagt att han kan ringa mig om det är något.

Som att det inte räcker med oron att min lillplutt är sjuk,så ska vårt 13åriga busfrö till dotter på sin första shopping runda med buss till Linköping åka kl 11:15 och komma hem 21.45 iiii känns så där kan jag säga..Gamla mamma tycker det är väl sent att komma hem...ja det blir att hålla telefonkontakt hela dagen lång!

Nu är det bråttom,dags att åka till dagis!

Ha en underbar dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback