Ensam hemma!

HerreGUD!! Jag är ensam hemma och det hör inte till vanligheten.Jaha vad gör jag nu då normalt skulle jag sätta fart och städa och dona,men det får jag inte göra idag.Jag ska vila vila och vila tills jag ska åka till DR.Låter toppen att få ordinerat vila.Men vad sjutton det är ju supersvårt att vila när man blir tillsagd att göra det.Kroppen blir liksom en trotsig tonåring och vill bara inte vila hur trött jag än är.
Har bestämt mig för att lägga in alla Nya läckra nyheter från Metoo idag,gud vilka härliga kläder mycket färg och mönster.
Och vi kör detta hela nästa vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du kryar på dig och blir helt återställd!

2009-04-29 @ 18:40:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback