Glad Påsk alla!

Vilket härligt väder det är!Solen lyser och det är varmt!
Här ska vi åka och handla mat nu och lite påsk kul..Vi blir själva denna påslafton tyvärr.
Det var tänkt att vi skulle ha påsk middag här hemma och i samband med det fira Alicia och Fiddelie.
Men nu blev ju Eddie sjuk så det blev inget.Tråkigt men så är det..Och Alicia är väldigt arg på sin mamma idag.
Hon hävdar att jag lovat henne att hon fyller år igen idag på påskaftont så det så!!Lite svårt att förklara att vi skulle fira henne då men att det nu blir nästa lördag...Men jag fyller ändå igen idag!!!!envisas min lilla strumpa med..
Så vi får baka en påsktårta och fira alla barnen idag:-D
Det låter som lilla fröken köper det!!

Så nu ska vi bara handla mat,påskfint laga mat baka tårta och så måste jag sätta fart med tvätten!!!
*Så det blir inga problem att hitta på ngt för idag heller*
Pappa T ska ta med barnen till gympa hallen med,jag och Eddie får vara hemma och pyssla lite istället för någon gympa orkar han inte med min lille plutt...Idag är han förvisso mycket bättre,han har lekt hela morgonen med sin fina traktor han fick av snälla Mormor och Morfar!

Ha en underbar PÅSKafton  alla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback