GodMorgon!

Jag börjar få småpanik här hemma!Eddie är snart för stor för att åka barnvagn ,max ett år till sen kommer jag inte ha någon liten att köra i vagn....HUR ska jag klara det??
*gråter hysteriskt* och *snyftar högt* Oh hur ska en tvättäkta baby/barnvagnsholic klara av detta...
Nu måste jag verkligen detta sista år prova alla vagnar jag vill testa innan Eddie strejkar vagnen helt!
Ser hur mannen här hemma blänger snett på mig från jobbet ca 8km härifrån,MEN  det skiter jag i!!!

Det är det att välja på eller 1 eller 2 sladdisar om sådär 3-4år!ja jag vet,jag är totalt genom galen!!
mohahaha!!!


Men nu idag ska jag upp och plocka om lite på KIDZ,hoppas syrran har en bra plan på hur vi ska göra för det har absolut inte jag...Oh vi behöver nog en sådär 200kvadrat till på KIDZ för att alla fina saker ska komma till rätta! Eller också en supersyrra som vet hur vi ska trolla allt på rätt plats!




Kommentarer
Postat av: Mirka

God morgon:-) Jag förstår din panik ang barnvagns-användning:-D Är själv helt tokig i barnvagnar och har väl haft ca.30-32 olika vagnar:-D Har dock inte hunnit testa Bugaboon ännu, ville ha en till minstingen men de yngsta twinsen var så små fortfarande och klänger mycket på lillebrors vagn så jag tordes inte köpa en Buggis då...! Men till nästa bebis lär det nog bli en:-D

Ha en bra dag:-)

2009-04-16 @ 09:35:10
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback