Inget kul alls!

Lille lille plutten har fortfarande feber och han äter absolut inget alls mammas lilla hjärta.Måste få en tid till Vårdcentralen idag.Tror han har åkt på halsfluss eller ngt liknande han hostar och hostar.

Panik,panik jag måste städa idag med och fort måste det gå!Har jätteviktigt möte ikväll kl 19 men vi samlas kl 18.
+besök på vårdcentralen däremellan..

Så ja jag får nog stänga igen laptopen nu bums och sätta fart,och hoppas på att jag har snälla barn så de hjälper mig idag!



Kommentarer
Postat av: sandra

gud så häftig design du har på bloggen :)

2009-04-08 @ 10:54:48
URL: http://marinoni.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback