Kan någon hitta min ORK?

Ja vart sjutton tog den vägen*grälar med mig själv*har massor att göra men hamnar bara här hela tiden.Här är i soffan med datorn  i knätt *fy skäms på mig* Borde gå ut med barnen och jag skulle egntligen dammsuget och skurat ja vikt massor av tvätt men va sjutton när orken bara försvinner är det svårt!!
Så nu måste jag piska igång mig själv annars blir det ingen glass!!!!

Nu ska jag släcka ner datorn och gömma den där orken försvann så jag inte hittar den på ett bra tag,för datan är verkligen en ork utsugare...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback