Min lille Charmis Melwin!

Som jag tidigare berättade så har Melwin och även Alicia lärt sig cykla utan stödhjul i helgen.
Så jag kan ju lova att det har blivet några varv fram och tillbaka fram och tillbaka...
När vi la plattor på typ hela framsidan av trädgården ,så var det tanken att barnen skulle ha stort område att cykla och trampa bobbycar på..Men det tyckte tydligen inte rymmaren Melwin räckte,så han tog steget utanför grinden och bara trampade på och nu lovar jag det gick riktigt riktigt fort och vingligt...jag vråla i ren Panik på honom MEELWIIIIIIINN! STANNNA! men han bara drog iväg med ett flin,kom ifatt honom med hjärtat i halsgropen en bra bit bort!!
Tog cykel och en snopen Melwin och gick hem..Grälade på honom ordentligt om hur farligt det är och sa hur rädd jag blev och att jag även blev mycket ledsen på honom,talar även om att nu ställer jag in cykeln och han blir utan cykel ändå till det blir lördag igen sen får han gå in på sitt rum en stund..Efter en stund kommer han ut och säger -
Förlåt Mamma vi sätter tillbax stödhjulen igen!och ser så där dunder gullig ut!
Lille lille plutt han trodde jag var arg för att han hade cyklat  utan stödhjul,ja ibland förklarar man nog riktigt dåligt varför man är arg(känner mig dum)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback