MIN vagn är såld!!!

Så nu börjar min planering inför vårens fina UrbanJungle JIPPI!!!
Som det känns nu blir det en plum,men jag är väldigt skiftade när det kommer till färgval.
Nu har jag ju en bugaboo cam med som jag bara älskar och den funns ju i så många kul färger.
Men inte i Plum så det är nog ganska så 100% på att det blir denna skönhet...

Det är mycket känslor när jag ska sälja en vagn,hallå mina små godisUngar har ju haft den och den har liksom blivet ngt jag gillar massor...
Men nu kan  jag ju köpa en nu:-)

ha en underbart fin dag alla!

Här ska vi åka till motala akuten med en sjuk sambo*snyft*men han ska väl bli bra  med lite pencilin...




Kommentarer
Postat av: malin

Åh härligt med ny vagn ;D

2009-04-19 @ 13:40:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback