Sjuklingar!

Lilleplutten är inte alls pigg,äter inget och dricker bara lite och febern den håller i sig,han fick pencilin lille plutten.
Lille liten det gör så ont i mammahjärtat att se den lille så blek och glansig i ögonen och utan ork...
Stora tjejen fick också en pencilinkur,hon blev ju riven i måndags precis intill ögot och det har blivet så svullet och ilsket rött och varigt är det med,mina små sjuklingar.

När jag var hos dr med de små överaskade Nathalie och Mirellah mig med den bästaste av allt!!!!De hade plockat undan,så underbart att komma hem då,bara att laga mat och passa upp på sjuklingar..

Nu ska jag ta ett rejält tag i tvättstugan för det kan jag lova behövs här hemma!



Kommentarer
Postat av: malin

Stackars alla som är sjuka :(

2009-04-08 @ 16:26:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback