ToppenMöte!!

Tänk att jag kunde ha så fel,och jag som haft en konstant oro för detta möte.
Det var ett mycket givande möte och jag tror jag törs tro på framtiden nu...

Något som inte var så bra idag däremot var att en klasskamrat till min lille Mirellah hade slagit henne stenhårt i magen.
Stackars lille tjejen hon kunde ju knappt gå,mådde illa och var yr även smärta i ryggen hade hon mammas lilla tjej!
Så det blev att åka till Vårdcentralen där de var lite oroade att hon kund fått en smäll på njuren då hon ömade därifrån,men hon sa att det bara gjorde lite ont så doktorn tyckte vi kunde  avvakta och om hon blev sämre skulle vi kolla upp det,Som tur är är bättre!

Ska prata med hennes lärare imorgon för så här får det inte vara,bara komma och slå till en kompis så hårt imagen näää fyyy!

Blir väl att slänga in sambon i bilen imorgon och köra han till Vårdcentralen med,då han ej blir bättre trots en hästkur med pencilin 3 tabl 3gånger om dagen och han är ändå sämre idag inte bra..
Han behöver nog en annan kur!

Oh hörrni VAD JAG ÄR GLAD ATT MÖTET GICK SÅ BRA IDAG!!!

Ha en fin kväll alla!

GODNATT OCH SOV SÅ GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Janeth

Hejsan!

Hittade precis din härliga blogg, kul med andra fler/många barns mammor som ger sin syn på vardag och annat.

Super tråkigt med tjejen, som förälder blir man ju så arg när ens barn får ta emot skit ifrån andra.

Ha det gott och titta gärna in hos oss!

2009-04-22 @ 23:15:46
URL: http://fembarnsnettan.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback