UNDERBART!!

Nu är det klart!Jippi!
Hela huset är nystädat och doftar ajjax Underbart!
Undra bara hur länge det varar,inte så himla länge tyvärr men känslan av det är rent så gör det inte så mycket om det är lite leksaker slängda här och där..
Imorgon blir det att ta tag i tvätten(för den finns  där fast det är påskafton )för det orkar jag inte nu*trötter nu*

Ska ta familjem med nu och köpa världens Största glass är så himla sugen på Glass!
men först måste jag duscha av mig allt damm som jag draget på mig idag;-)

Vädret säger GRILLA GRILLA!!!!Hoppas frysen säger det med:-)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback