Varför är jag så trött??

Är så himla trött ögonlocken är så tunga och svåra att hålla upp.Imorgon ska det fixas påsk kul med barnen och lite annat smått och gott.Så borde nog gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgon:-)...
Men det blir svårt tyvärr,har ju stora grabben på PÅSK party i Jönköping och eftersom jag är en hönsmamma så kan jag inte sova när barnen är på vift..kanske därför jag har hela huset fullt med barn,vill att de ska vara hemma hos mig så då följer ju självklart även barnens kompisar.Denna vecka har vi haft tre extra nästan hela veckan..Jag gillar verkligen at ha barn runt mig och att de vill vara hos oss.Just denna kväll är det bara 5 extra barn;-)hihi hihi...

Ja så nu sitter jag då här och väntar på min lille Festprisse till son,lär ju dröja ett bra tag till innan jag hör:

-Mammaa! Jag är hemma nuuuu! (oh vad jag gillar att höra det)

8 proppfulla påsk Ägg kom snälla Mormor och Morfar med till barnen idag+parfym till de stora och leksak till de små:-)
japp de är riktigt bortskämda av sín Mormor o morfar..Thomas och jag är bortskämda med för vi fick en jättefin blomma att ha på trappen och jättefina påskdukar+trisslott som vi ska skrapa nu:-)
easteregg_25_w260.jpg

Oj oj nu gråter 2 av de små bäst att rusa snabbt annars blir det snart 4 som gråter!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback