Vill du köpa min Teutonia S4??

Jag ska sälja min vagn,för jag bara för att jag måste,annars får jag inte testa UJ innan Eddie är för stor!
Den är en toppen vagn för två gott om plats och super lättkörd.
Superbra skick!
inköpt våren 2008 lätt använd då jag är barnvagnsTOKIG!!
tyvärr har den rackarn fått lite lite små mögelfläckar i sufletten,tror jag kan få bort dem.

Vill du ha denna läckerbit så kostar den endast 3700:-med en babybjörn skötväska i nyskick!

kan givetvis skicka den till dig för ca 350:- ändå hem till din dörr.

Så här kommer bilder på pärlan!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback