Allt med motor Roar mina....

Kära söner och även deras pappa:)
Melwin och Eddie har tjatat hål i mitt huvud,när vi äter leker och faktiskt även i sömnen!
De vil ut och åka på sina vrålåk och jag kan förstå dem,tänk när man var liten,vilken dröm att köra en egen bil eller traktor...

Vilken tur attde har tid att kolla in i kameran:)

Men det kommer ngt där som intresserar mina små killar *fniss*

Vad är det Kevin & Robin & Pappa  kör???



Ja kul har de allafall mina *grabbar*

Lisa o Lollo får åka med:)

Vad det är för ngt,det har jag ingen aning om,men kul tycker de det är!

Nu ska vi läsa färdigt godnatt sagan för den somna vi ifrån på förstasidan igår *fniss*sen bär det av till dagis och jobb:)

Ha en fin dag alla!
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback