Cry my heart out...

Jag vaknade med svullna ögon och vemod i hela kroppen jag grät som ett litet barn!!
Känslan av avsky växte vart efter jag vaknade och en enorm ilska letade sig fram.............

Innan jag somnade igår läste jag en blogg som en pedofil skrivet vilket är hett ämne även på FL.
Det lilla äcklet beskriver hur han smörjer in de små liven med sololja och ser dem bada osv...
Vet ni det lilla äcklet jobbar på dagis med våra barn någonstans i sverige,medans vi jobbar så omger han sig med våra små barn kramar dem lite extra länge för att han får njutning av det...
Jag mår så illa!!

Många på FL försvarar dessa kräk med att tankar skadar ingen och att barnen inte far indirekt illa av att han krmar dem lite extra länge och att han smörjer in sololjan och fantiserar sig bort det är heller inget som barnen far illa av!
De vill gärna jämföra detta med bögar,lesbiska och menar att bara för att man är bög våldtar man inte alla killar!!
MEN hallå!!Hur friskt är det av en med pedofili läggning att jobba med barn hela dagarna med dessa fantasier,om hade bukt på sig själv då skulle han valt ett annat yrke...
Det är ju för FAN planerat,utbilda sig till barnskötare ATT jobba med barn!Utsätta sig för Barn som är en pedofils dröm..
En frisk pedofil(om det finns)de omger sig inte med barn utan undviker dem istället!!

http://www.familjeliv.se/Forum-5-112/m46198388.html

Mycket lustigt är att en stordel av dem som så hårt försvarar pedofilin,dyker alltid upp i dessa trådar!
Att en pedofil är människa med känslor som vi,kanske kan de inte hjälpa sin läggning men sin handling kan de precis som vi andra styra eller hur??

Vad tycker ni??
Är det försvarbart att en pedofil jobbar på Dagis med våra allt,våra barn!
Fantiser och favoriserar!

I mitt tycke är denna pedofil riktigt sjuk!Annars hade han valt ett helt annat yrke där barn inte är huvudämnet!!

Förlåt för mitt långa ilskna inlägg!!




Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Usch, du vet min åsikt om det där. Jag mår illa rent ut sagt!!!

2009-08-10 @ 12:07:25
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: sara

hejsan, jätte fin blogg!

kika gärna in på bloggen och ställ en eller flera frågor i min frågestund, då blir jag glad! =D

kram!

2009-08-10 @ 13:54:04
URL: http://typsas.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag personligen mår riktigt illa av att veta att det över huvud taget finns sådana på våra gator.

Ännu mer illa är att man inte vet om det kan finnas något liknande på sina egna barns dagis.

Skrämmande med allt det där.

2009-08-10 @ 17:54:05
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback