Funderar på att bli en riktig SKURK...

För enl mina personliga erfarenheter så är det ända sättet att slippa att ta sitt eget ansvar och slippa undan allt som man ställer till på sin väg:(.Fast å andra sidan vem vill vara sån(inte jag allafall),hur kan en  människa vilja göra illa och lämna andra i sticket och hur i helvete rent ut sagt kan rättväsendet låta det ske mitt framför deras ögon!!
Vart ska man vända sig ??
Vem kan man lita på???

XXXXX!

Du är en skit,du har för en struntsumma och ngr extra dagars arbete lyckats förstöra 2år av vårt dyrbara LIV!

Jag hoppas du kommer få lida,lida på samma sätt som vi....

Vet du hur det är att vara orolig varje dag för sina barns hälsa?Vet du vad Mögel kan göra med luftvägar och lunger?De har stängt vår skola för det var mögel i en garderob för det är farligt för barnen!!!

MINA LEVER I ETT VATTENSKADAT HUS!!

Vi är fast här,vi kommer ingenstans VI MÅSTE STANNA I DETTA HELVETE OCH DENNA ORO!
Vet du XXX !! -hur det är att inte känna sig hemma i sitt eget hem,att alltid alltid ha en massa oro och ilska för ett hem som inte är ETT HEM!Utan en byggplats vi har idags läget inte mindre än 4-5 vattenskador i olika rum!
En diskbänk du kan åka ruschkana på:(köksluckor som åker ner (livsfarligt om barnen får dem på sig)Jag struntar i att rabbla upp allt för det skulle ta för lång tid!!
ALLT ÄR SKIT!!

Bläääää!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Hejsan.. :)

Vi har inte fått några kort än ju :(

Har du rätt mailadress?

[email protected]

2009-08-28 @ 12:21:24
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback