Hade tänkt arbeta med shopen idag!

Men det funkar inte så bra tyvärr,barnen vill inte samarbeta alls!
Dessutom har jag huvudvärk riktigt dundrade huvudvärk det liksom blixtrar i mina tinningar,illamåendet gör sig även det besväret att störa mig!!
Gahh!!
Det finns även ett annat hot för mina planer att jobba med www.kidzshop.se tonårsdottern har nämligen låst in sig med min laptop!
Utan den är det lite svårt att jobba,då jag har all programvara i den,så hmm får kanske erbjuda henne ett tillfälligt byte...Netbooken är annars min heliga här hemma!Det är det ända som är bara mitt! Om min inte ska räkna tvätt,städning som mitt fast o andra sidan  tvätten och städningen är det ingen som vare sig slåss eller tjatar om att de vill ha *märkligt*......

Kan ju lägga in en bild på de jeansen som jag föll för,de är danska och så tjusiga!
visst är de fina?

Kanske bäst att ta sig en ipren och se om huvudvärken kan släppa,ta en sväng med dammsugaren och moppen!
Så kanske jag kan jobba lite sen!

Fortsatt fin dag alla!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback