Jag mår skit....

Är så trött på allt idag,vill bara sitta ner och bra!
Varför ska det vara så omöjligt:(..
Jag är som en uppspeedad  hackspett,jag kan inte vara still men samtidigt orkar jag inte med i mitt eget tempo.
Pulsen är hög och jag känner mig så stressad och orolig i hela kroppen....
Måste ha något att göra hela tiden annars faller jag pladask ner och orkar inget istället.

Jävla lilla skitsjukdom! jag ska ta kol på dig det lovar jag!!

Annars är allt bara för underbart:)

Sov Gott



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

:(

2009-08-15 @ 08:59:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du är jättesnäll. :)

Men gud du ska ju inte stressa livet ur dig heller.

Men vore kul att se =)



2009-08-15 @ 09:03:16
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback