Längtar.....

Efter mina små troll nu:)
Nu ska jag passa på att förbereda lite för Eddie min lille goe underbara kille:)Tänkte att idagSka jag inte göra ngt annat än att vara med Eddie när han kommer hem så allt ska vara klart när han kommer.
Först ska jag ta med han och köpa lite ballonger och annat partypics till kvällen!
Sen ska Eddie o jag laga till ngt gott *han  får bestämma helt själv vad han vill ha:) ) Sen blir det glass i fulla lass *mums*

Men först ska jag jobba lite till,nu ska jag lägga ut annonser på blocket på alla höstnyheter:)det lär ju ta minst en timme.....

Just det la just in dessa underbara Ej sikke lej nyheter och jag är kär igen:) dessa ska jag ha till barnens rosa katvig velourpants tror det blir fint även med Novastar baggy denim och winter army i brunt:)


söta små kaniner och så min favorit färg:)bättre blir det inte och så dessa till ex:


Bilderna för dig direkt in till kidz,om du skulle bli sugen:)

Fortsatt fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback