Likt ett ekorrehjul!

Har den hemska olyckan på ett eller annat sätt snurrat in i mina drömmar inatt,trodde allvarligt inte man kunde drömma om samma sak så många gånger!!
Kan nog inte i ord förklara hur tacksam jag är att ingen blev allvarligt skadad det är ett under!!

Vet att jag åter upprepar detta och nu är det sista gången jag lovar!
Tänk er!
Robin och Marcus har hängt ihop ja minst 7mån typ varje dag,alla dessa dagar har de åkt någonstans tillsammans!
Ofta sent och på nätter(de är ju unga)
Men olycksnatten var ett undantag ett undantag som räddade någon av dessa grabbars liv det är jag säker på!
Jag kan inte tänka på mycket annat!!

Hela denna sommar har jag haft en tung och stark oro för Robin,har ringt flera gånger per kväll/natt och inte kunnat sova med ro innan han liggat i sin säng!

Har bett var kväll att han ska komma hem i samma skick som han åkte(jag tror kanske inte på GUD,men något finns däruppe)*skyddsänglar i form av nära o kära som inte finns med oss på jorden*
Det är vad jag tror!!

Så händer det jag länge varit så livrädd för!!
Att krocka med en lastbil slungas 25-30meter bort Ohhh vilken mardröm!

Killar,killar vilken TUR ni hade! Mer flyt än så här kan man inte ha!!

Likt ett ekorrehjul upprepas allt detta om o om igen!Jag vaknar i ett skräckfullt ryck!
Måste kolla så alla är hemma!
Sen ligger jag och tänker på vilket Mirakel! det faktiskt är att det gick som det gick!
Så kommer den där hemska tanken istället tänk om????!!!!
Till slut somnar jag om,men vaknar ganska snart av samma otäcka dröm och rycks upp i skräck!

Bilderna på grabbarna i bilen och hur bilen såg ut och tanken på att Robin kunde vart med försvinner inte!!

Tacksamheten att det gick som det gick är så stark och återkommande!!

Älskade liv!




Kommentarer
Postat av: fröken Elin

Tur att det finns änglar!

2009-08-01 @ 20:32:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback