Mammas lilla skatt...

Är hemma igen!
Skönt att ha henne hemma även om det är lite oroligt,då jag måste ha 100 koll på henne så det inte blir några förändringar.
Massor av kortison och även en tablett om dagen i 2v för att förebygga allerigsk reaktion fick min lilla strumpa..

Ont som tusan har hon i sin ilsket röda och svullna tunga,lite trött är hon med.
Men det goda humöret har hon trots smärta!!

Min lilla söta flicka,på sin första skoldag och allt!
Säger som Fiddelies pappa så,vad sjutton hade getingen på glassen att göra,han kunde ju köpt en egen glass (sa Melwin då)..

En trött liten Tjej:

En bild på den ilsket röda tungan!*på begäran av Fiddelie*

Aj,aj!!

Lille Katvig tar tillfället i akt och kryper upp och gosar med sjuklingen:)Fiddelie har inget emot det heller.


Sötnosar<3...
katvig myser lite med Robin med:)



Nä nu sätta fart!!

Ut med PPB och Didriksons AW/09 på www.kidzshop.se

Vinke vink!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars liten!



Ni borde skaffa sorels vinterkängor till kidz, finns inga bättre och ont om åf i sverige, jag tror vi får importera själva från usa i år :-(

2009-08-17 @ 12:09:46
Postat av: Alexandra Olsson

Fiin blogg du har =)

Hoppas allt är bra med er. Du kanske inte känner igen mig men det är Alexandra.. Natacha och Yasmine hells kusin. =)

2009-08-17 @ 12:56:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Andreas

Fy vad hemskt.. =( Hoppas hon kryar på sig. =)

2009-08-17 @ 22:27:35
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback