Massor av kul nyheter....

Betyder jobba natt och dag för mig*fniss*så nu sitter jag och jobbar igen!

Katvig är klart och inlagt dock måste jag nog göra om bilderna lite,är som sagt inget proffs på det här med photoshop..
 




tryck på bilden så hamnar du på kidz;-)...

Men såg på min favo-blogg att det finns ett proffs på det*måste fråga hur hon gör?*


Robin hade gjort en stor
laddning med kaffe innan han skaka liv i  en en trött Mamma idag*mamma gilllar*han är så omtänksam min stora pojk!!

Nu är det bäst jag ger mig på nästa kartong med kläder här,så jag hinner lite innan jag måste åka till KIDZ!

Ha en fin dag go' vänner!!

p,s glöm inte att gå in och titta på alla nyheter och ni vet att på http://www.kidzshop.se/ har ni en festlig rabatt stege på alla era kläd/leksaks inköp till ordn pris....

I fysiska butiken gäller bonuskortet såklart!

Välkomna!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback