Min hobby....

Är utan tvekan mitt jobb och allt vad det innebär,nu är det en guldtid för mig på KIDZ,massor av mina favoriter rullar in varje dag:)
Det är med lätta steg jag traskar iväg till KIDZ på morgonen,även om det är lite stressigt ibland med...

Har även införskaffat mig en ny kamera idag med *lycklig* Nikon D5000 18-105 VR kit,harinte riktigt lärt mig den men det kommer väl.Är mest van vid min D40:)
Tack snälla Mamma O Pappa för vi fick låna pengar tills ni vet vad *puss*

Nathalie har iallafall fotat barnen i deras nya kläder:)


Min lille Tomte i Novastar beani grå Blå fleece och bggy denim xl
Lite stort så det får bli en strl mindre:)

Alicia i Novstar winter army brown och katvig miniapple Pink/purple*licia gillratt posa frö Nathalie som älskar att ta kort*

En liten trött Fiddelie med Novastar Winter army brown(hon älskar dessa byxor) och en ej sikke lej tröja med kaniner så fint ihop.

En liten Alicia till *linslus' denna gång med miniapple  brown/l-brown himla fint ihop..

Älskade lilla trötta lollo<3 här med samma byxor men med NS fleece och red tröja och lila mössa så fiiint ihop!
En till bild så ni ser hur fint de bruna byxorna går med lila fleecen:)


Eddie med NS Fleece och mössa och baggy denim XL orginal:)

Ops måste nog putsa fönstren *skäms*

Liten Trött Alicia med:) i NS fleece + mössa +tröja och favisarna winter army!

Lille Melwin ville inte alls vara med på bild idag,så det får bli nästa gång:)


Sovgott alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback