NovaStar AW 2009...

Helt underbara fleece jackor och coola byxor och en mängd fina tröjor och på det tunika och klänning:)
Helt kort och gott den bästa Kollektionen ever....

Du vet att du kan vinna hela din order hos oss på http://www.kidzshop.se/ lägg bara en order under 18/8-4/11-09 så är du med och kan vara en vinnare:)
Dessutom har du bonus stegen till alla dina inköp:

1000:- ger 100:-
2000:- ger 200:-
3000:- ger 300:-
osv....
dessutom är Novastar & katvig FRAKTFRITT!!

Tycker ni jag gör reklam nu:) japp det gör jag *puss*

Clickbara rätt in på KIDZ!!

  



Nu väntar jag bara på att få slänga mig på högen med didriksons så de ska finnas på kidz  ikväll de med:)

kram so long!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara skicka iväg en krya på dig kram.Ps om du inte har svininfluensan=)och känner dig pigg på besök så är jag ledig på torsdag och fredag.En stor kram fråm mig till dig,kraaaam Annika.

2009-08-18 @ 21:30:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback