Nu är det kväller...

Tänkte faktiskt se till att hamna i säng tidigt idag,är så himla trött idag:(Inte för det är en nackdel att vara trött nu:Dbara bra...

Men först ska jag kolla in lite kataloger som jag haft som plan att kika på i en sådär vecka eller två:)

En god smörgås och lite musli sen blir det att drömma sött om alla fina möbler och inredningsdetaljer som jag vill ha!Ska nog försöka hinna med att hänga upp en maskin tvätt med innan,eller jag springer och hänger upp tvätten nu och bläddrar i katalogen sen när det är gjort då är det Godnatt för mig..

Jag bara svamlar så det är nog dags att lämna er nu!

sov gott go vänner!

*Tusen tack för ni lämnar en rad eller två:)är så kul att läsa!*

Puss o Kram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback