Nu börjar Skolan igen....

På gott och ont!
Det är alltid mysigt att ha barnen hemma och få umgås när jag är ledig:)nu blir det mindre med det:(...
Men på något vis så med skolstarten kommer alla rutiner bättre på plats igen,allt blir vardag igen!
Minus är väl alla tidiga morrnar med då,Fiddelie's buss går redan 07:15 det är för tidigt tycker jag;)..
De stora barnen haren buss som går 08:00 lite mer humant tycker jag..

Fiddelie börjar första klass idag,så spännande och jag kan inte vara med idag*snyft och dåligt samvete*
men kan inte stå på skolgården med feber och utan röst och snora,så då fick Pappa Thomas följa med för första gången och märk då väl att det är 5 barnet som börjar skolan,så det var kanske på tiden att han fick vara med han med:)

Fina Fiddelie *lite pirrig och mycket glad inför skolstart*

Hittade en Mirellah o Ada som åt lite frulle och jag tror de längta lite skolan de med;)

Nathalie var lite svår attfå en bild på,hon sprang mest runt:)

Men denna han jag med:)lite pirrig tror jag *lilla tittie*

Här kommer Kevin o Katvig med:)

Sista året för kevin nu!

Älskade barn ha en underbar dag på skolan idag och resten av läsåret!

En fin dag till just dig som läser detta önskar jag med!

Puss!!!
Eller vinkar istället för jag är ju sjuk och det vill ingen bli:(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback