Nu ska jag gnälla....

för jag är sjuk och mår skit....
Nästan 40graders feber och ont i hela kroppen,halsen värker och det hugger som knivar i min rygg när jag hostar,hela bröstkorgen tynger mig neråt.
Har även fått kramp i magen:( det gör jätteont *stackars mig*

Mina storabarn är livrädda för mig!!

De tror jag fått svin-Influensan:o!!
Och ärligt så börjar jag ta mig sjutton tro de har rätt,eller är det bara så enkelt att jag är himla känslig och gnällig!
Det är nog mera troligt!

Nu sover alla här hemma så då kan jag tycka synd om mig själv en stund eller hur?

Jag har ju svaret på varför man ska vara sjuk ibland med:(för att man ska uppskatta när man är frisk mer:)

Imorgon ska jag fixa in Didríksons i webshoppen:)de hade fullt upp på KIDz idag så de han inte ge mig alla smarigheter och turpå ett sätt för orken den hade nog inte räkt ända fram ändå...

Sov Gott alla!

Nu ska jag ta min Ipren som jag till slut hitta i skåpet *tack min gud,för du finns*

För inatt vill jag inte drömma om och om igen hur jag plockar upp ett fruktfat,jag drömmer alltid samma dröm 20 gånger när jag har feber!

Gör ni det med?

Klart slut!




Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Stackare :( Hoppas du blir frisk snart!

2009-08-18 @ 10:03:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elin Josefsson

Usch va jobbigt, hoppas du blir bättre snart!:)<3

2009-08-18 @ 18:32:27
Postat av: jessica

Tack Söta ni puss

2009-08-19 @ 00:43:39
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback