Ohhh vad jag gillar mitt jobb....

Tänk er att sitta hemma i soffan och få kika runt i den här högen:)

Mini apple print från katvig hösten 09 vilka sköna färger!
fleecen är från didrikson och kommer hamna i Barnens garderob tillsammans med NS och Katvig!

Så mycket jag vill ha!

Blir att jobba hemma imorgon också,då den himla febern inte vill ge sig:( och hostan bör jag kolla upp påminner mig om när jag hade lungeninflamation eller början på allafall..

Nu görjag ett nytt försök att sova,tror det är tredje nu! Måste SOVA bara måste!

Sov Gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: fru furman

ÅÅÅÅ fina grejer!!!!!

2009-08-20 @ 08:25:57
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: johanna

Krya på dig o ta hand om dig!

kram

2009-08-20 @ 09:20:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback