Om man säger så här......

Jag är inte förvånad det minsta!!
Det vilar en förbannelse över vårt hus,det är jag säker på.
Nu är det kyl/frys som gått sönder kaput out of it!! På morgonkvisten när Robin kom hem så tjöt det i hela köket och brummade och levde fan så det var bara att stänga av,all vår mat!!!
Nu har vi försökt kolla vad som är fel och vet ni vad???
Det går inte att flytta kyl/frys de sitter fast kökskåpen ovanför har sjunket ner och låst fast kylen/frysen vilket också har gjort att det inte går stänga dörren utan att den åker upp så har det varit senaste halvåret *grrr*

Kan man låta bli att undra om det finns ngt i huset som faktiskt är som det ska??

Någon som vill köpa mitt hus???






Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad det måste var trist att saker och ting bara strular när man har ett nytt hus.. Jag hoppas det löser sig för er.. Kram Jenny

2009-08-09 @ 12:34:09
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback