SöndagsKväll...

jag både inte gillar och gillar söndagskvällar,har lite svårt att sätta fingret på det hela....

Vi har ätet och jag har diskat,tvättat och funderat ut lite kvällsmat och nu kommer jag nog inte ifrån det faktum att jag måste dammsuga och skura med innan kvällen tar över helt...

Imorgon ska jag jobba och jag vet att det är mängder att skicka alltid lika kul med mycket att göra:)NovaStar innebär alltid mycket att göra;)...
Barnen ska till skolan imorgon och nu är det andra veckan vilket kommer innebära mycket läxor,alltså vet jag vad jag gör efter jobb och matlagning:) tjatar om LÄXOR!!

Jag går omkring med en pirrig känsla  för jag har en hemlis*fniss* som jag inte kan berätta,men det kommer jag nog inte kunna hålla helt hemligt för alltid,för det lär ju synas så småning om:)....
Bara Mamma,Pappa,Syrran med familj och min mormor och morfar som vet än:)men det kommer bli så bra:)
Äntligen!!

Nä nu måste jag dammsuga och skura:)och hänga lite mer tvätt:)

Fortsatt fin söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en nr 9 på g? :)

2009-08-29 @ 11:14:25
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback