Vad hände nu??....

Jag är i chock!!Verkligen i Chock!
Alla mina små sötisar sov till 10:20 idag på min lediga dag,tror helt ärligt det aldrig inträffat någonsin tidigare!

Just nu sitter Eddie och leker med sina nya Rorri-bilar,Melwin,Alicia och Fiddelie tittar på Rorri-racerbil på dvd,allt är kolugnt här hemma*nyper mig i armen* det är på riktigt...

Så jag tänkte passa på att få ut Next level på kidz innan jag börjar med middagen får se hur det går,skulle gjort det igår men det gick inte kraften var helt borta,bilderna är allafall klara så då ska det går fort*hoppas jag*
Next Level AW-09:
det som syns i hörnet är Rea kläder som jag inte hunnit plocka iordning när kortet togs*skäms*


Funderar på vad jag ska hitta på med mina små idag,när vi är lediga och solen lyser och det är varmt...

Kom just på en sak,jag lovade ju bildbevis på kaninernas party  i vårt kök,det som avgjorde att de fick flytta från köket till förrådet*saknar mina sötisar*

kl 05:00 vakna jag av detta!

spån överallt de hade till och med lyckats skvätta upp det i fönstren
och borden....

Det tog nog en timme att få ordning på det hela...

Dagen innan deras party hade jag STORstädning,så ja jag var ARG!!
Nu bor de här:
mina små liv..

Bäst att jag sätter lite fart här nu,barnen är mycket samarbets villiga nu så dettackar jag för!

Ha en fin dag mina vänner!










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback