Vart tog det vägen....

Mina barn är stora nu??Eller nästan allafall!

Men vart tog allt från att Robin var nyfödd upp till att minsta  snart är 3år vägen?

Kan någon hjälpa mig att hitta det,jag vill verkligen på riktigt vara där igen:( Jag vill göra om precis allt det där en gång till *panik*

Mitt liv måste varit det mest underbaraste liv en mamma kan ha,att få omges av  8 underbara barn *livets gåva* synd bara att det ska gå så himla fort och man inte ska förstå att tiden går så fort ,förräns just den tiden är passerad!! Livet borde få gå i repris tycker jag!
Då gärna med vetskap om att det går så fort,så man njuter av varje sekund.

Ha en underbart fin dag go' vänner!
/Jessica!!


Kommentarer
Postat av: fru furman

Här gäller det att se det goda som kommer efter småbarnsåren, du vet...att få mer frihet...att kanske få barnbarn såsmåningom....att kunna äta i lugn och ro utan att maten blir kall o.s.v p.s det är många år kvar innan dina små är helt stora....mycket kvar även om de inte har blöja! kramen Linda alias Dr Phil

2009-08-13 @ 11:47:15
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Andreas

ja men får absolut göra det. :D



Ja men tack snälla gör det. :) och "gärna" om det går inifrån också. :)

nja isåfall är det nog hus vi vill ha i första hand iallafall. :)Ja men kolla upp hyra och så och om det är kallhyra osv. :)

Tack på förhand.

2009-08-13 @ 11:58:52
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback