Vi har fått TillÖkning....

Inte mindre än Fyra små söta(eller de kommer bli bedårande fina)just nu är de mest skrynkliga men ack så fina:)

Kaninbebbar:)


Födda 2009-08-29

-Svart kön ??

-Vit Kön ??

-Grå/vit kön??
-Svart/grå/vit kön ??

Jag kommer lägga ut bilder på dessa små skönheter så fort de är redo för det,just nu behöver mamma och barn lugn och ro.Även om jag och mina döttrar vill sitta där hela tiden..

Lilla mamma äter!



Intresserad kontakta mig här eller på min mail [email protected]

Önskar ni dem live så går det bra med,men inte än:(då de ska växa till sig lite först:)


Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Åhhh så söta :)

2009-08-29 @ 13:47:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback