Blir ni mycket förvånade...

Om jag säger att nu har rören fruset eller vad det nu är som hänt!För det går inte att spola i toan mellan barnens rum inte heller tvätta händerna eller borsta tänderna där för det kommer inget vatten!!

Blir ni kära läsare chockade nu eller har ni som jag vant er vid alla fel som allt efter som dyker upp!!

Kan det bli mer fel på ett hus som bara är 2½år??
-' jo men se det kan det visst det,OM xxxxxx haft något med det hela att göra så kan det faktiskt vara helt möjligt!!!!!


Detta kort vill jag ge dig min vän på din födelsedag!
Massor av GRATTIS till dig Annika!
*hoppas du får en underbart fin dag med massor av paket och kramar*

Nu ska jag börja med julgodiset 'igen' då förra omgångnen blev uppäten av någon skåpsråtta..

Hoppas ni alla har det bra och inte stressar för mycket!

*puss*


Kommentarer
Postat av: camilla

hos mig med har det fruset så jag får bära vatten. eller åka hämta vatten blää för att det ska va så kalt kan det inte va snö och lite varmare... hopas det löser sig snart jessica.... men vårat hus är ju i för sig byggt 1881 så det kanske inte är å konstigt ......

2009-12-18 @ 00:36:05
Postat av: a

2009-12-18 @ 16:13:08
Postat av: Annika

Tack så mycket för hälsningen.=)hoppas att ni får sova varmt inatt.Annars är ni välkomna hem till oss och våran kamin.(fins det hjärterum så finns det stjärterum även om det nu skulle vara 10)Kramiz

2009-12-18 @ 16:15:38
Postat av: jessica

camilla oh vad jobbigt för er:(oavsett när huset är byggt så är det jobbigt vännen kram

Annika Gulliga du puss er kamin låter riktigt frestande måste jag säga kramizz

2009-12-19 @ 09:00:57
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback