Bryter ihop...

Inget kakel på väggarna än,och det skulle ju varit uppe igår *panikkänslorna stiger* nu kan vi inte åka o handla de sista julklapparna heller,för Thomas måste vara hemma och jag kan inte åka själv med alla barn!

Jag är riktigt nära ett samanbrott nu,det är snart julafton och jag är långt ifrån klar...


Det slutar med såna dyra sista paniken julklappar det känner jag på mig grrrr!

Jag vill så mycket,men jag klarar inte hälften!

Idag är det jobbardag och vad kul det är när det är full rulle på både på webshopen och i butiken!
Igår var jag så trött att jag inte äns orka skura av golven innan jag åkte hem så nu måste jag åka annars hinner jag dem inte innan vi öppnar den som spar han har att göra!

jag kan ju säga som så här VI har det allafall varmt här hemma nu,eller också stressar jag otroligt mycket för nu är jag varm!

Ha en underbar dag alla!

Kram/Jessica


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback