Drömmer jag???

Nyper mig hårt i armen jättehårt,aj aj aj nä jag sover inte!!
Vet ni vad som står i mitt kök,på mina köksbänk....

Oh jag är så lycklig!!*hade jag haft batteri i kameran så hade jag kunnat ta en bild*
En bild kommer absolut så fort jag laddat klart mitt batteri..

Förstår inte dessa underbara människor hur kunde de veta att det var exakt detta jag önskat mig i så många år:)


Supreme Kitchen Machine den är min!!
Som att den inte var nog,så fick vi allt detta fina också:)

Supreme Kastrull 2,0 literSupreme Gryta 5,0 literToast Avanti Piano WhitePiano White Kettle

Underbara människor tusen tack!!
Ni har hjälpt oss med så mycket!! Vi är er för alltid tacksamma!

Mina älskade barn fryser inte på sina rum längre de kan sitta på golvet och leka!Hur skönt det är att slippa ha kyl/frys mitt i köket kan jag inte beskriva men det är enormt skönt!Nu tar vi tag i det svinet som satt oss i skiten så kommer hela huset bli det vi faktiskt drömt om!

Vi uppskattar allt ni gjort för oss!Ni är änglar allihop!

Ni mina kära läsare får veta vilka dessa fina människor är lite senare förmodlingen i jan2010..

Kram!



Kommentarer
Postat av: N.

Å så najsigt!

Hoppas verkligen att allt löser sig för er... Kram!

2009-12-01 @ 22:03:37
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbara du puss

2009-12-03 @ 10:41:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback