En julklapp kvar...

Sen så är det klart:)
Imorgon måste vi ordna julgranen och klä den,ställa fram tomtar göra lite knäck,på tisdag ska sista julklappen inhandlas sen är jag klar!
Onsdag är det jobba mellan 10-18 hem äta julskinka omelett och jansson,efter det ska barnen få öppna en julklapp tror jag*funderar lite*

Kylskåpet är fullt både här hemma och hos Robin hihi,Robin o Emil hängde med och handlade julklappar i linköping idag så vi passade även på att shoppa på citygross när vi åkte hem!
Tänkte på det idag vad stora de är Robin o Emil,känns som igår när Lotta hde fått Emil och jag fick mata han med välling(vad stolt jag var)att jag strax där efter fick min älskade Robin och det nu gått 20 år sen jag matade lille Emil med soya semp (eller hette det så?) Att de sedan dess har varit vänner och nu är stora är så kul!
Ja åren går fort alldeles för fort!

Något som däremot jag inte har ngt emot att det går fort med är min tvättstuga och all annan renovering här hemma,det får gärna gå på i 110 om inte mer.


Min busiga fondvägg med barnens favoritfärger!

Tror ni mina vänner att jag kommer kunna tvätta i min nya tvättstuga i jul?

Har en riktigt ruskig sak som hänt här hemma idag med,det kunde ha slutat mer än illa:(Värmeslingan på en av våra duschar här nere har avgett så mycket värme att det inte gick att gå på golvet så varmt var det,vi hade ställt värmen på 19grader men här var det så varmt att det inte gick att ha handen still på golvet så varmt var det!
Eftersom det är en dusch som vi inte använder pga vattenskada så är det mer eller mindre bara kattens toa vilket gör att vi inte är där inne så ofta direkt.Så det var bara en ren tur att vi fick reda på det,fy tänk om vi INTE hade märkt det och kunnat stänga av det,då hade det garanterat börja brinna i golvet mellan mina älskade barns rum:(

Tänk på vilka risker den lille xxxxxx har utsatt oss för! Det är andra gången som vi hade kunnat brinna inne pga hans fusk!
*vi måste ha en Ängel däruppe,som vakar över oss*

Nä nu måste jag sova,har en hel hög med jobb att göra imorgon!

SovGott!




Kommentarer
Postat av: Kristiba

Skönt att du är klar med julklapparna nästan!

Gud så snyggt det ser ut att bli i tvättstugan!! Hoppas det hinner bli klart innan jul så ni slipper springa ut i garaget och tvätta hela tiden! Kram.

2009-12-21 @ 09:03:10
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Lotta

Han får väl sitt straff till slut lille Curt W. Ja, helt otroligt att det redan är 20 år sedan Emil & Robin var små pluttar. Visst är det lustigt.. vi som bor så nära varandra och sällan ses, och så träffas vi på City Gross när vi handlar ; ).Kram

2009-12-21 @ 09:04:39
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: jessica

Lotta

fniss ja märkligt vi är ju nästan grannar ju:)och så åker vi 3-4mil och träffas i en butik istället hihi

De är för goa' Robin o Emil!

du ska se vad tomt det blir när de flyttar ut:(saknar så det gör ont

kram



Kristina

Tack! Kul att du gillar mitt val:p

ska bli helt underbart att slippa att springa med tvättkorgen:D i garaget!



kram

2009-12-21 @ 11:30:20
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: jessica

Lotta

fniss ja märkligt vi är ju nästan grannar ju:)och så åker vi 3-4mil och träffas i en butik istället hihi

De är för goa' Robin o Emil!

du ska se vad tomt det blir när de flyttar ut:(saknar så det gör ont

kram



Kristina

Tack! Kul att du gillar mitt val:p

ska bli helt underbart att slippa att springa med tvättkorgen:D i garaget!



kram

2009-12-21 @ 11:30:30
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback