Går jorden under...

Om jag sover en heldag?
För satan i gatan vad jag är trött idag,har knappt blundat inatt känns det som!
Med fyra sparkande barn i sängen och en snarkande långhårig man som åter igen har som mål att förinta min minimala plats i sängen.
oh vad jag är tröttt zzZZZZzzzzz

Men som vi alla småbarnsföräldrar vet så är det just dessa dagar barnen visar att man lever och om man inte ligger steget före så sitter man mitt i kalabaliken på ett ögonblick!

Ha en underbart fin dag alla!

Tänk om man kunde vara Katvig 'idag'


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback