Grått o trist

Är vad det är när man tittar ut genom fönstret,jag vill ha stora vita flingor som lägger sig som en tjock matta över trädgården men just nu är det bara en trist sörja.Men men inget att göra något åt så det är bara gilla läget och göra det bästa av det med:)

Eddie är långt ifrån bra men kanske lite,lite piggare idag vet inte om jag kan lämna honom och gå på kalas idag min vanliga otur *gråter en skvätt* men funderar en stund till då det bara är två hus ner på gatan kan jag ju springa hem om man han skulle bli dålig.
Hur ska jag göra?

Jobbade fram till 02:30 inatt och hann faktiskt med en hel del om jag får säga det själv,så för er som planerar att fixa med barnens rum har vi nu en ny kategori som heter just barnrum där ni finner massor av kul inredning till barnens rum.Titta gärna in finns säkert något som kan passa bra som julklapp.

Lite smakprov ska jag väl ge ändå:)
Lite av det som






Massor av färgsprakande inredningsdetaljer!





Pricken tema kanske!


http://publishme.se/583500/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

http://publishme.se/583500/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Pricken finns även i rosa,turkos,grönt!


Blev många bilder och långt inlägg,men var så svårt att välja vad jag skulle ta med *fniss*

Kommer komma ett inlägg efter maten här med ett riktigt bra Tips på julklappar i liknande tema!

Kram alla goa läsare!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback