Herregud...

Jag blir mörkrädd!

Såg ni idolfinalen i fredags,när Erik vann!
Jag har följt idol med ett halft öga då barnen gillar det eller jag med då 'fniss'
Hursomhelst så vann ju Erik och under hans sista Idolframträdande hoppade ju hans flickvän upp på scenen och blev kvar där!
Ok jag undra vem det var och barnen sa att det var hans tjej,''hihi'' lite pinsamt att hon blev kvar men alltså herregud på FB har de startat en hatar-grupp där de verkligen klankar ner på henne,en 19årig tjej!
Det är massor av medl:(

Stackars tjej!

Vad tycker ni?


vad skulle hon gjort?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker det är in icke-fråga. Varför bry sig? Fattar inte att folk inte har något bättre för sig. Stackars tjej säger jag.

2009-12-16 @ 20:58:14
Postat av: jessica

ja jag tycker med synd om henne:(

Herregud hon är 19år och har inte gjort ngt olagligt.

2009-12-16 @ 21:30:48
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback