Inte bra...

Idag har jag en vakna på dåligt humör dag gaahhh!


/>
/>Misstänker att det beror på dålig sömn och snus på mina nya sängkläder,men det är bara en gissning!!!!

Efter att jag dammsuget och skurat har jag tänkt åka in till Linköping och köpa ett skoställ(vill hellre köpa kökstolar men det kan jag nog glömma tyvärr)..

Att jag sov dåligt inatt beror inte bara på mina planer för webshoppen(mycket att ändra och tänka på)har jag haft 4 sparkande ungar som alla haft ett gemensamt mål "sparka mamma ur sängen" men slå och sparka på henne så mycket ni kan innan och reta henne med att vända sig om typ varann sekund!!

Vilket jobb jag har framför mig om jag ska få shopen som jag tänkt mig nu,men jag tror det ska bli bra och enkelt för kunderna att hitta det de söker och se så fort de kommer till vår sida vad vi säljer och har!

Detta är ett måste!
Som kommer bli toppen!


Ha en fin dag och hoppas ni är på bättre humör än jag:)






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback