Inte för att..

jag tror ni saknat mig så mycket idag,misstänker att ni haft fullt upp i alla stugor:)
just nu satte jag mig ner i soffan i fem minuter för att blogga i en pytteliten stund innan sängen tar min uppmärksamhet!

Det har varit en mysig dag,men julbord min världens bästa MORFAR och vet ni han är Min Morfar *lycka*
efter god julmat så åkte vi hem till Världens bästa MORMOR och vet ni hon är Min Mormor *lycka*
det är så kul att bara få sitta och prata om allt möjligt med mormor o morfar jag känner mig alltid så glad när jag varit där,de har en lugnande effekt på mig Älskar dem så mycket!

Efter det blev det akutåk till IKEA och hämta hyllor och lite annat till tvättstugan,men fy tusan vilket väder det var en riktig mardröm att kan jag lova,så ger inte ut på vägarna om ni inte måste...

Väl hemma så har jag dammsuget,skurat och fixat lite i tvättstugan och jag har tvättat i min tvättstuga *hoppar upp och ner av glädje*

Nu ska jag bara skura av tvättstugan en gång till,sen ska jag sova för jag misstänker att det kommer behövas för det är fullrulle på kidz:)

Sov gott go vänner!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback