Ja hopp..

Då sitter jag och väntar på Thomas som alltid,gubben har aldrig fattat att tider är till för att passas:(...
Säkert har den långhåriga bra saker med att skryta med,men tider kan han inte få med i den kategorin,precis som stavning inte ingår min...
Men fyyyy vad jag blir stressig nu,två sjuka barn på ett par timmar,en med krupp o feber,en med skyhögfeber,yrsel illamående och huvudvärk!!Och han kan inte passa tiden Grrrrrr!!!

Jag är orolig,det är jag alltid när mina älskade barn är sjuka:(säkert är det ingen fara alls men mina tankar går sin egen väg...

Nä vart är han kl 12:00 skulle han vara här lovade han,jag skulle vara i ödeshög nu 12:30 nu surnar jag till på riktigt!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback