Jag saknar min tvättstuga....

Det där uttrycket om att man inte saknar kon förren båset är tomt!
Tror inte det är taget ur luften allafall...


För vad jag saknar min tvättstuga nu!!Det är helt företag att bara få igång en maskin tvätt just nu,jag är en hönsmamma och vågar inte lämna barnen själva här inne medans jag går ut och kör igång en maskin..

Så med andra ord på med jackor mössor och stövlar och ut till tvättsugan med något omedgörliga barn vilket jag kan förstå de vill ju hellre leka och busa än att följa med med mig och tvätta smutsiga kläder.


Tänk när jag kunde tvätta här inne bara slänga i en maskin och hänga upp den och göra det utan planering..


Ja du xxxxxxxxx såna här små problem har väl inte du va??

Du har väl inga vatten skador alls!!


Inte heller har du astmabarn som måste trippla sin dos med ventoline nu
för han mår så fruktansvärt dåligt!

xxxxxx!
Du är min mardröm innan trampa in i mitt liv då hade jag ett liv ett underbart liv med mina barn familj.släkt och vänner...
Nu har jag inte det,för hela mitt och Thomas liv går ut på att lite utvägar och hjälp till vårt hus!
Tänker du någonsin på vad det är du gjort mot oss??
Vilka följder ditt fuskbygge satt oss i?
Hur mycket tid vi får offra på ilska,gråt,ångest och panik!
Tid som vi ska ha till våra barn och varandra!

Inget absolut inget funkar i vårt hus,det är inga småfel det rör sig om!
Det är innerväggar som är på väg ner i grunden golv som lutar,vattenskador i alla våtutrymmen.
Taket är ej korrekt gjort,vårt kök rasar ner över oss!
VI har mögel i vårt hem!

Förstår du!!!!
Det är ingen lek för oss,det är vårt liv!

Tänker du någonsin på allt elände du orsakat oss??

Eller är du helt känslokal??

Du har två söner eller hur?
Skulle du låta dem andas in farlig luft?Utsätta dem för fara?
Tänk dig att höra ditt barns svåra andning en hosta från helvetet,trött och blek!
Tänk dig då räddslan  som förälder när du vet att hela huset är fyllt med mögel som orskar honom detta,vad mer kan det göra med honom och hans bror??

Kan du äns ha ett hjärta att sätta dig en in detta??

Jag tvivlar!!

Svara oss,ge oss en förklaring vad som gör att du ville oss så ont!
DU visste när du byggde vårt hus, att med allt fusk du lät ske,skulle detta bara kunna sluta så här!! I KATASTROF!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste du att Curt jobbar på Vimmerbyhus nu!

2009-12-04 @ 13:36:15
Postat av: jessica

ja tyvärr:(

Usch det är inte klokt nu kan han ju lura ännu fler:(

2009-12-04 @ 14:56:28
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback