Julgodis kväll...

Nu har vi gjort hälften av allt julgodis klart:)Resten får bli på måndag kväll.
Nu måste jag fixa en Julgran och handla de sista julklapparna med,planen är att göra det på Lördag efter jobbet!
sen kan jag kanske pusta ut en timme eller två innan julafton!

Titta så duktiga de är mina stora fina barn.


saffransknäck,knäck och daim *bockar av*

Gissa vem som om hem och hälsa på mamma idag då,jo min stora Kille *mamma glad*
men gissar på att det var hamburgaren som locka mer än att hälsa på mig:)
Kevin följde med Robin hem och ska sova där inatt,så kul att de är så goa vid varann mina stora underbara killar!

Vill inte vara med på bild *fniss*

Jag sa att det var ruskigt kallt här hemma eller hur?
Lille sötisen tog på vinteroverallen när han skulle sova *mitt lilla hjärtegull*
Pratade med mamma innan ikväll och hon sa att det är kallt hos alla idag,så då kanske det inte är mitt hus utan vädret och den kalla blåsten denna gång,för kallt är det så kallt alla samsover inatt.
Melwin o Eddie hos mig o Thomas,Alicia hos Nathalie,Fiddelie hos Mirellah!Kevin hemma hos Robin:)

Och nu så var det dags att krypa ner i sängen för mig med!

Sov gott alla mina trogna läsare!

Kramizz


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback