julklappsPANIK!

Är exakt vad jag har nu!

Vad ska jag köpa till mina stora barn?

Blir inga dyra paket alls i år då vi ar så ansträngd kassa att det inte finns plats för ngr stora inköp och det är många barn som ska ha julklapp.

Så snälla nu vädjar jag till er som läser min blogg,ge er till känna och ge mig julklappstips till:

-19 årig söt kille..
-16 årig go Kille..
-14 årig snygg tjej..
-12årig gullig tjej..

Snälla hjälp en stressad 8barnsmor med detta så ska jag avslöja en riktig hemlighet senare;)


Jag har varit på julbord ikväll med mina underbart trevliga arbetskompisar,fick skratta så magmusklerna fick arbeta hårt..
Tack för en trevlig kväll!

kramizz!


Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker alltid det är kul att få presentkort om man blir lite äldre..

Det kan vara lite tråkigt. Men uppskattat så man kan få välja själv sen vad man vill ha ..

2009-12-16 @ 22:57:02
Postat av: johanna

presentkort brukar gå hem.....biobiljetter, gör nå t eget typ, en dag i stan, först bad/busfabriken..sen mc d, bio, el att ni går i affärer o de får handla för pengarna som ingick!!



Hoppas att du få ngr ideer!

Jag har oxå panik....har inte köpt en ända julklapp ännu........våra 3 barn o 11 kusinbarn????? suck o pust!!

kram

2009-12-16 @ 23:11:01
URL: /http://zoya.aberlours.se/#home
Postat av: jessica

oh vilken bra ide presentkort

en shopping dag låter som tagit ur min nathalies dröm

puss o Tack



johanna vilken ålder har du på dina barn?

kanske jag kan hjälpa dig med ideer.

puss

2009-12-16 @ 23:17:09
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Zara

Sulle med sagt presentkort, perfekt att få så kan man köpa vad man vill. Extra är att om man köper på ikeahuset så kan man få presentkort som gäller i alla affärer o så slipper man bli bunden till en och samma bara.

Fast jag tror att du är rätt så bra på att hitta på bra skaer till dina barn Jessica!



Kram Zara



2009-12-17 @ 14:14:12
Postat av: johanna

hej!

Mina barn är wega 3 år, wille 5år o så oliwer 13år...tacksam för ideer!!

konstigt nog tycker jag det är svårare att handla till flicor än pojkar???

Kram

2009-12-17 @ 20:17:37
URL: /http://zoya.aberlours.se/#home



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback