Kaffe i handen

Och nerdunsandes i soffan med ett puhh,JAG hann med allt!

Gick upp extra tidigt och se nu är all tvätt klar med,vad smidigt det är med tvättstuga i huset(inte i garaget)saknar mina små kaniner som jag haft sällskap med när jag tvättat annars är det bara TOPPEN!

Min tvättstuga 'nästan' klar!






Men som sagt det är en del småplock kvar;)


Barnens favoritfärger(dock fanns det inte ceris som är stot favo här hemma,men det gick ju bra ändå)



Nu ska jag åka till KIDZ och slå in paket!

Ha en underbart fin dag alla!

Kram/J


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fin den blev tvättstugan! Vi fick vår tillvalskatalog för nya lgh igår dreggel



Jag har fått avin till paketen nu, så jag ska till utlämningsstället efter jobbet och hämta ut pustar ut Tack snälla för snabb service! Ha nu en underbar jul och städa inte för mycket ;-)

2009-12-23 @ 14:11:14
Postat av: Annika

vad bra det blir.Ville bara skriva och önska er en jättegod Jul kramar oss alla på vallgatan

2009-12-23 @ 16:08:53
Postat av: Millan

Hej Jessica!

Åhh, vilken fin tvättstuga du har fått!!!! Hoppas ni får en jätte skön jul med många klappar!!!

Kram Millan

2009-12-23 @ 19:25:01
URL: http://lantlivetallarstider.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback