Men var är han??

Åter igen sitter jag här och väntar och väntar,på vem tänker ni?
Thomas såklart!

jag måste till jobbet känner mig så stressad och inte så konstigt ,när det är hur mycket som helst att göra på KIDZ!
Hallå Thomas det är snart JUL! Det betyder att det är många många julklappar som ska skickas och packas in i fina papper!
vagnar som ska skickas,bokas och packas!

Kanske kan det bero på att vägen är full av snö och att ni kör med ett ton på kärran och lite i bilen med,men ändå jag vill till mitt jobb NU!

Kan det möjligen ta 4½timme till Jönköping fram o tillbax grrrrr!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback